STREFA DLA KANDYDATA

Oferty pracy w WSG

Koordynator Muzeum Fotografii / Bydgoszcz
Numer referencyjny: 321/09/WSG/2024
Data ważności oferty: 06.10.2024.

Muzeum Fotografii przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy prowadzi rekrutację na stanowisko:
KOORDYNATOR MUZEUM FOTOGRAFII
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: 

  • bieżącą obsługę administracyjną w jednostce;
  • prowadzenie dokumentacji powierzonych obszarów;
  • koordynację przepływu informacji i dokumentów;
  • wprowadzanie danych w systemie informatycznym;
  • koordynacja działań muzeum zgodnie z profilem działań;
  • opiekę nad zbiorami muzeum oraz nad ich gromadzeniem (prowadzenie dokumentacji, digitalizację zbiorów, zabezpieczenie muzealiów);
  • prowadzenie social mediów.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe;
  • umiejętność w zakresie obsługi sprzętu fotograficznego i cyfrowej obróbki zdjęć - warunek konieczny;
  • doświadczenie pracy w branży sektora przemysłów kreatywnych / instytucji kultury (preferowane rekomendacje);
  • zainteresowanie tematem, któremu poświęcone jest muzeum;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • znajomość pakietu Office;
  • kreatywność, zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności  interpersonalne
  • gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;

Mile widziane

  • doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
  • znajomość technik digitalizacji;
  • doświadczenie w opiece nad muzealiami.

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pełen wymiar czasu pracy;
  • bogaty system benefitów pracowniczych m.in. zniżki na usługi WSG np. Studia Podyplomowe, Kursy i Szkolenia, Półkolonie dla Dzieci, Przedszkole Akademickie, Żłobek, Revital, Dom Dziennego Pobytu dla osób starszych, usługi Print & Design, Akademickiego Centrum Medycznego i in.
  • możliwość wsparcia rozwoju zawodowego.

WAŻNE!

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej: CV na adres mailowy: aplikacja@byd.pl oraz WYPEŁNIENIE FORMULARZA REKRUTACYJNEGO LINK
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Jeśli Pani/Pana aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzyma Pan/i zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną, która umożliwi nam uzyskanie bardziej szczegółowych informacji na temat doświadczeń, kompetencji, motywacji do pracy oraz zainteresowań kandydata. Rozmowa będzie również okazją, aby Pan/i dowiedział się więcej o Wyższej Szkole Gospodarki,  przyszłym zespole czy stanowisku i realizowanych w jego ramach zadaniach.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

Administratorem Państwa danych jest Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, ul. Garbary 2. Dane podstawowe, których oczekujemy od kandydatów w procesie rekrutacji to: imię (imiona) i nazwisko; data urodzenia; dane kontaktowe; wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Jeśli w przesłanych dokumentach podane są dodatkowe dane osobowe (jak np. adres email; telefon komórkowy itp.), informujemy, że Wyższa Szkoła Gospodarki będzie mogła je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Państwa dobrowolnej zgody. Wobec powyższego przy podaniu tych dodatkowych danych, będzie konieczne zawarcie w Państwa aplikacji zgody na przetwarzanie dodatkowych danych przez Wyższą Szkołę Gospodarki w Bydgoszczy na potrzeby rekrutacji. W przypadku podania przez Państwa dodatkowych danych bez udzielenia zgody na ich przetwarzanie, Państwa kandydatura nie będzie mogła być uwzględniona w procesie rekrutacji. Informujemy jednocześnie, że brak podania danych dodatkowych, niewymaganych przez pracodawcę, nie wpływa negatywnie na ocenę Państwa aplikacji.

Sprawdź, w jakim obszarze i dziedzinie
poszukujemy obecnie pracowników.

WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI
Dział Personalny: ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz, tel. (0 52) 567 07 12, e-mail: kadry@byd.pl
Siedziba Działu Personalnego: ul. Obrońców Bydgoszczy 1, II piętro.